Home office fryzjera

W związku z epidemią koronawirusa decyzją rządu zamknięte zostały szkoły, teatry, muzea, kina i.. salony fryzjerskie i kosmetyczne. Wszyscy namawiają pracowników do pracy zdalnej. Tylko jak pracować zdalnie w branzy, która z zasady zakłada bezpośredni kontakt specjalisty z klientem?

Więc jeśli jesteś stylistą lub kosmetyczką, która nagle została odesłana do domu, możesz zastanawiać się, co najlepiej zrobić ze swoim czasem?

W tym czasie ważne jest, abyś był zajęty, abys dawał Twojemu mózgowi zajęcie, co będzie miało bezpośredni wpływ na Twoje zdrowie psychiczne. Chociaż możesz nie być w stanie wejść do salonu, wciąż jest wiele rzeczy, które możesz wypróbować, aby oderwać się od obaw, które wszystkich dotykają. Jednocześnie będziesz miał szansę, aby zdobyć nowe umiejętności.

1. Dziel się wiedzą i korzystaj z wiedzy innych

To, co jest świetne w branży salonów fryzjerskich i kosmetycznych, to właśnie zaangażowanie społeczności internetowej. Dzielenie się umiejętnościami, pomysłami i technikami to tylko część pracy, która jest możliwa do realizowania w Internecie.

Prawdopodobnie obejrzałeś już nie jedno szkolenie online lub film z poradami w mediach społecznościowych. Czy myślałeś kiedyś o podjęciu się takiego działania?

Wszystko, czego potrzebujesz, to telefon z aparatem i potrzebne narzędzia, a następnie możesz przygotować się do zaprezentowania swoich najlepszych technik, chociażby na domownikach

2. Zwiększ swoją aktywność w mediach społecznościowych

Gdy Twój salon działa na pełnych obrotach, znalezienie czasu na aktywną obecności Salonu w mediach społecznościowych może czasami być bardzo trudne. Teraz, kiedy nieplanowanie zyskaliśmy czas, którego wcześniej nie było, pomyśl o salonowych mediach społecznościowych.

W sieci znajdziesz wiele porad marketingowych dotyczących social mediów. Teraz możesz zaplanować posty na długo do przodu. A może to jest moment na uruchomienie konta w innym kanale społecznościowym, jeśli jeszcze go nie masz?

3. Wyślij swoim klientom porady dotyczące pielęgnacji włosów w domu

Teraz kiedy nie masz możliwości bezpośredniego kontaktu z klientami ich włosy na pewno dotkliwie to odczuwają. Dlaczego nie dać im informacji o tym, jak dbać o włosy w domu? Wielu twoich klientów prawdopodobnie również utknęło w domu, więc dlaczego nie przygotować kilku procedur pielęgnacyjnych, których mogą przestrzegać, aby utrzymać swoje włosy w dobrym stanie, dopóki nie będą mogli wrócić do Ciebie?

Masz wiele możliwości – możesz wysyłać spersonalizowane porady mailem lub w prywatnej wiadomości na Facebooku, możesz publikować ogólnodostępne porady w mediach społecznościowych. Utrzymując kontakt z klientami w ten sposób zachęcasz ich, aby do Ciebie wrócili, kiedy tylko to będzie możliwe. Pamiętaj, dla Twoich Klientów to Ty jesteś ekspertem.